World of Instagram – evenimentul pasionatilor de Instagram

In ultima vreme, activitatea pe Instagram a crescut foarte mult, astfel ca si brandurile si-au orientat atentia catre aceasta platforma. Fiind si fotograf, mie imi place mult Instagram-ul pentru ca este un loc unde imi pot publica fotografiile si, de asemenea, reprezinta o sursa de inspiratie pentru viitoare shootinguri. Pentru cei ca mine se organizeaza evenimentul World Of Instagram, unde pasionatii de Instagram au ocazia sa cunoasca oameni care au succes pe aceasta platforma de socializare. Pe 21 Iunie a avut loc a doua editie la Centrul Seeds for Happiness, iar tema a fost Smart Instagram Influence.

world of instagram organizator eveniment

Pentru mine a fost un eveniment relaxant, la care m-am intalnit cu multi instagrammeri pe care ii stiam deja, dar am cunoscut si oameni noi, ca pana la urma despre asta este vorba la World of Instagram. M-am bucurat sa o cunosc personal pe Ana Matei – @mateiana, care a sustinut o prezentare legata de cum a ajuns sa aiba aproape 10000 de followeri pe Instagram. De asemenea, Ana a mai povestit si despre cum face fotografiile, felul cum le editeaza si ne-a dat si cateva recomandari ca sa ne imbunatatim activitatea pe aceasta platforma. Printre ele, amintesc faptul ca este nevoie de comunicare reala si constanta, trebuie sa fii consecvent si sa postezi macar o data pe zi, sa lasi macar 10 comentarii pe zi si sa raspunzi la cele primite. Este important sa folosesti hashtag-uri relevante pentru continutul tau si, desigur, sa ai rabdare.

world of instagram organizator eveniment

Ana Matei @mateiana

Este greu sa cresti pe Instagram. Vorbesc din proprie experienta. Am ajuns la 1500 de followeri si, din lipsa de timp, nu fac decat sa postez fotografii cam o data pe saptamana, avand in progres proiectul foto #3PhotosBySilviuPal. De aceea cam stagnez. Insa evenimentul World of Instagram m-a inspirat si petrec mai mult timp acum pe aceasta platforma. Totusi, nu inteleg de ce mi-ai da follow si a doua zi unfollow doar ca sa imi atragi atentia. (am dezvoltat subiectul aici)

Dupa Ana Matei a urmat un duet intre Paul Romania si Golin Romania, astfel am aflat mai multe lucruri despre relatia client – agentie. Sincer, nu am fost foarte atent, deoarece eram cu bunatati de la Paul in mana si in gura, dar am auzit, printre picaturi, cateva lucruri foarte interesante. De exemplu, o mare parte din strategia Paul pe Instagram include colaborari cu influenceri, pentru ca 88% din consumatori au la fel de multa incredere in review-uri online facute de straini, pe cat au in recomandarile facute de prieteni, iar 49% dintre consumatori vor cauta parerea unui influencer inainte de a cumpara un produs. Toti cautam pe Google cand vrem sa aflam ceva, si de multe ori gasim in rezultate tot felul de bloguri, unde oamenii isi spun parerea despre lucrul respectiv.

world of instagram organizator eveniment

A treia parte a evenimentului World of Instagram a fost despre cum au reusit Roxana si Andrei, un cuplu de IT-isti, sa devina cunoscuti pe Instagram, postand fotografii din calatoriile lor. Contul pe care il au se numeste @prinlume si au peste 24000 de followeri. Boom-ul care i-a motivat sa se implice mai mult a fost momentul cand au postat imagini din calatoria lor in Brazilia, cand au avut o crestere de 1000 de followeri intr-o luna.

Unul din proiectele lor care mie mi s-a parut interesant este #designeriromaniprinlume. Scopul este sprijinirea designerilor romani la inceput de drum, Roxana purtandu-le creatiile in calatoriile facute alaturi de Andrei. In proiect exista deja peste 650 de poze.

world of instagram organizator eveniment

Roxana si Andrei @prinlume

In concluzie, mie mi-a placut mult World of Instagram, editia a doua, si felicit Creative Energy Corner pentru organizare. Abia astept a treia editie! Albumul cu fotografii de la eveniment aici.

Activari la eveniment: PAUL Romania, Lipton, Tezyo, Organic Gate, LA STRADA, Lamonza, PureShapes, Tchibo Cafissimo, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti.

PS: Apropo, la evenimentul World of Instagram au fost si concursuri, iar eu am castigat trollerul de mai jos oferit de Lamonza. #feelinglucky #mehappy


Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *